FAQ

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać poprzez mailowo lub telefonicznie. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zakupem produktów. Po złożeniu zamówienie jest przez nas weryfikowane i potwierdzane mailem lub telefonicznie.
Nie znam waszych produktów, czy możecie przyjechać i je zaprezentować?
Tak, oferujemy możliwość bezpłatnej prezentacji naszych produktów w siedzibie klienta. W celu zamówienia takiej prezentacji prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego.
Czy można modyfikować zamówienie?
Tak, o ile będzie to możliwe zamówienie można zmieniać wysyłając odpowiednią informację na adres mailowy sprzedaz@funero.pl lub kontaktując się z nami pod numerem telefonu znajdującym się w zakładce „kontakt”.
Czy można wycofać złożone zamówienie?
Tak, zamówienie można wycofać wysyłając informację na adres sprzedaz@funero.pl lub kontaktując się z nami pod numerem telefonu znajdującym się w zakładce „kontakt”. Jednak nie później niż 3 dni przed realizacją dostawy.
Co jeśli zamówię towar aktualnie niedostępny?
Jeśli zamówiony towar będzie niedostępny kontaktujemy się z Klientem i informujemy o przewidywanej dostępności.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji uzależniony jest od rodzaju zamówienia, od jego wielkości, zróżnicowania, dostępności stanów magazynowych, odległości od naszego magazynu. Czas realizacji wynosi od 1 do 14 dni. Zazwyczaj czas ten jest krótszy, około 90% naszych zamówień jest realizowanych w ciągu 7 dni. Natomiast w przypadku bardziej złożonych zamówień termin ten może się wydłużyć.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są koszty i sposoby dostawy?
Towar dostarczamy własną flotą samochodową. Istnieje również możliwość odbioru własnego w naszym magazynie. Co do zasady dostawa jest darmowa na terenie całej Polski, natomiast termin dostawy uzależniony jest kilku czynników, między innymi dostępności towarów. Termin dostawy uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Czy towar dostarczany jest na paletach?
W zależności od ilości oraz rodzaju zamówionego towaru, może on być umieszczony na paletach lub ładowany luzem.
Czy towar dostarczają dwie osoby?
Nie. Towar dostarcza jedna osoba-handlowiec.
Czy handlowiec pomaga rozładować towar?
Tak. Handlowiec pomaga rozładować towar, ale potrzebna jest osoba/osoby do pomocy przy rozładunku. W szczególności jeżeli zamówiona jest duża ilość towaru.
Czy można umówić konkretną godzinę dostarczenia towaru?
Tak. Przy składaniu zamówienia trzeba poinformować w jakich godzinach towar powinien być dostarczony. Osoba przyjmująca zamówienie, tak organizuje transport, aby dostawy odbyły się w godzinach odpowiednich dla odbiorcy.
Czy można odebrać towar bezpośrednio w magazynie FUNERO?
Tak, zamówienia można odebrać osobiście w naszym magazynie. Nasz magazyn mieści się pod adresem: ul. Spacerowa 63, 05-152 Sowia Wola (na zachód od Warszawy). Towar z naszego magazynu można odbierać w godzinach 10:00-15:00, od poniedziałku do piątku.
Czy przysługuje mi darmowy transport przy zakupie jednej lub dwóch trumien?
Staramy się wychodzić naprzeciw naszym klientom i oferujemy możliwość dowiezienia nawet jednej lub dwóch trumien na nasz koszt. Jest to możliwe, gdyż współpracujemy z setkami zakładów pogrzebowych i stale dowozimy trumny do każdego zakątka Polski. Prosimy o kontakt w celu ustalenia możliwości takiej niewielkiej dostawy.
Czy można zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Dostawa towaru poza granice Polski jest możliwa, ale jej sposób uzgadniany jest indywidualnie. Nie dostarczamy towaru własnymi samochodami poza granice Polski.

PŁATNOŚĆ

Jakie są formy płatności za zamówiony towar?
Za towar można zapłacić gotówką przy odbiorze lub przelewem na konto 72 1140 2004 0000 3902 4857 5482.
Czy za zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?
Tak, za każdy zakup Klient otrzymuje fakturę VAT 23%. Fakturę wystawiamy w ciągu 7 dni od dnia przekazania towaru. Faktura jest wystawiana elektronicznie. Istnieje też możliwość wystawienia faktury w formie papierowej.
Czy pierwsza dostawa może być na przelew?
Pierwsza dostawa musi być zapłacona gotówką, można też wykonać przelew przy odbiorze towaru. Należy wtedy przekazać potwierdzenie przelewu dostawcy.
Czy jest możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, oferujemy możliwość płatności odroczonych dla naszych stałych klientów.
Jaki może być najdłuższy termin płatności?
Przewidywany termin płatności to 14 dni. W ściśle określonych przypadkach, może on być dłuższy.
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności należy dokonać w walucie PLN na konto 72 1140 2004 0000 3902 4857 5482, natomiast w indywidualnych przypadkach można dokonać płatności w EURO na konto PL 67 1140 2004 0000 3912 0463 6090.

REKLAMACJE I ZWROTY

Jak i kiedy zgłosić reklamację?
Towar można reklamować ze względu na wady produktu, z wyłączeniem wad powstałych po wydaniu towaru. Reklamację można złożyć przed upływem 30 dni od dnia dostarczenia towaru. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać go mailem na adres: sprzedaz@funero.pl. Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w sekcji „Reklamacje”.
Czy można oddać zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z warunkami reklamacji.
Gdzie można oddać zakupiony produkt?
W przypadku reklamacji lub zwrotu Klient powinien zwrócić zakupiony towar wraz z dołączoną fakturą VAT do naszego magazynu mieszczącego się pod adresem: ul. Spacerowa 63, 05-152 Sowia Wola
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas zwróconego produktu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli płatność była wykonana przelewem na konto bankowe, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Nie ma możliwości typowej wymiany. Można dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć nowe zamówienie.

PRODUKTY

Czy wszystkie produkty na stronie internetowej są dostępne?
Na stronie internetowej wyświetlane są wszystkie produkty jakie Hurtownia FUNERO posiada w ofercie. Jednak nie wszystkie produkty są stale dostępne w naszym magazynie. W przypadku zamówienia produktów chwilowo niedostępnych informujemy telefonicznie lub drogą elektroniczną o przewidywanej dostępności towarów.
Jak sprawdzić dostępność produktu?
Dostępność produktu można sprawdzić kontaktując się z nami telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego.
Czy wszystkie drewniane trumny wyprodukowane są z litego drewna?
Tak, wszystkie nasze drewniane trumny wyprodukowane są z sezonowanego/suszonego litego drewna. Jeśli trumny wyprodukowane są z innych materiałów np.: MDF, OSB itp. wówczas przy opisie produktu znajduje się stosowna informacja.
Czy trumny z oferty są w pełni wyposażone?
Tak, wszystkie nasze trumny sprzedajemy w pełni wyposażone, z okuciem i wybiciem.
Czy jest możliwość wyposażenia trumny w koronkę?
Tak, istnieje możliwość wyposażenia każdej trumny w koronkę za dodatkową opłatą.
Czy istnieje możliwość zamówienia trumny bez wyposażenia?
Tak, istnieje taka możliwość. Zazwyczaj trumny sprzedajemy z wybiciem i okuciem, jednak istnieje możliwość zamówienia trumien bez wybicia lub bez okucia. Cena jest kalkulowana indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta.
Czy posiadacie w ofercie trumny ekskluzywne?
Tak, posiadamy w naszej ofercie trumny ekskluzywne. Trumny te należą do naszej linii produktów „Funero Premium”. Trumny te są bardzo starannie wykonane, wykonane z wysokiej jakości materiałów.
Czy posiadacie w ofercie tanie trumny sosnowe i trumny na opiekę?
Tak. Posiadamy w ofercie tanie trumny sosnowe oraz trumny „na opiekę”.
Czy posiadacie w ofercie trumny kremacyjne?
Tak, posiadamy w ofercie trumny kremacyjne kartonowe oraz drewniane. Oferta trumien kremacyjnych jest bardzo szeroka. Trumny kremacyjne kartonowe dostępne są w dwóch modelach. Posiadamy także w sprzedaży kilka modeli trumien drewnianych w rożnych rozmiarach.

Adres

ul. Spacerowa 63
05-152 Sowia Wola

Godziny pracy

poniedziałek – piątek
08:00 - 16:30

Kontakt

    Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016, administratorem Państwa danych osobowych właściciel firmy FUNEROczytaj więcej